Allt om ärendehantering & support
Jobbar du med support och vill lära dig mer om ärendehantering? Då har du hittat rätt. Vi är experter på ärendehanteringssystem och vill hjälpa er att bli experter på era system.
Ärendehantering
Passar för dig som: Jobbar med kundsupport och ärendehantering.
Del 1
Hur kan man effektivisera sin support?
Liza har till första avsnittet bjudit in ett nytt ansikte, Linda Ebbewall - konsult och teamlead inom CRM. Tillsammans diskuterar de definitionen av ett system för ärendehantering, hur supportärenden klassiskt hanteras och hur ett ärendehanteringssystem kan förenkla vardagen för en supportavdelning.
Avsnitt i Ärendehantering
Hur kan man effektivisera sin support?
I de sista två avsnitten i CRM-kollen kommer fokus ligga på ärendehantering och support. Liza har till första avsnittet bjudit in ett nytt ansikte, Linda Ebbewall - konsult och teamlead inom CRM. Tillsammans diskuterar de definitionen av ett system för ärendehantering, hur supportärenden klassiskt hanteras och hur ett ärendehanteringssystem kan förenkla vardagen för en supportavdelning.
Sammanfattning av CRM-kollen
Sista avsnittet i vår webinarserie lyfter Liza några highlights från säsongen. Hon rundar både av ärendehanteringssystem men också hela CRM-kollen. Gästen i detta avsnitt är en återvändare från säljserien, Emelie. Det delas erfarenheter från supporthantering och dras paralleller mellan de olika modulerna för Marketing automation, sälj och support som CRM-kollen bestått av.
Missa inga kommande avsnitt
Passar inte tiden för avsnittet dig? Eller du kanske hellre vill delta på en lite mer avancerad nivå?
Anmäl dig nedan för att bli påmind om när nästa avsnitt finns tillgängligt!
Våra produkter
HubSpot
Vi är officiell HubSpot-partner för marknadens mest kraftfulla system för CRM, marketing automation kundservice kombinerat. Med alla delar i en och samma plattform får hela organisationen EN gemensam bild av era prospekts och kunder.
SugarCRM
Varför arbetar dina säljare med att föra in data i systemet, varför måste de lägga en stor del av tiden till administrativt arbete och varför ska det vara så krångligt att prospektera och hitta nya affärsmöjligheter? Med SugarCRM löser du problemen.
SuperOffice
SuperOffice är ett molnbaserat CRM-system byggt för att skapa och underhålla långa kundrelationer. Tre delar för fullständig kundöversikt. Välj de delar som ni har behov utav. Dessutom med flera färdiga kopplingar till Vismas ERP.
Vill du veta mer om ärendehantering?
Hör av dig till mig så berättar jag gärna mer!
Liza Bruze
Mobil: 0708 - 825 593
Epost: liza.bruze@exsitec.se