Webinar

Webinar - Elektronisk fakturahantering

Datum

Tid

14.00 - 15.00

Kostnad

Webinaret är kostnadsfritt

Elektronisk fakturahantering

- Det bästa som hänt elektronisk fakturahantering sedan scannern!

Elektronisk fakturahantering, även kallat EFH, är ett mycket effektivt sätt att minska det manuella arbetet och risken för mänskliga misstag genom att låta ett system göra stora delar av arbetet. Ni kan på så sätt spara både tid och pengar genom att fokusera på värdeskapande aktiviteter istället för på fakturahantering. 

Under ett kort webinar går vi igenom hur EFH kan hjälpa er med: 

  • Ökad kontroll
  • Snabbare flöden
  • Sänkta kostnader
  • Enklare hantering
  • Automatisk matchning - på radnivå

 

Förutom det pratar vi även om hur Office Management ökade arbetsglädjen och kvaliteten med effektivare fakturahantering. EFH-satsningen resulterade i en lättare och roligare arbetsvardag, lägre personalomsättning och ökad omsättning med lika mycket administrativ personal. 

Varmt välkommen med din anmälan här nedanför!

Kontaktperson:
Hanna Löfving, 073 502 30 10, hanna.lofving@exsitec.se

Anmälan