SO - Hur lägger jag till en användare?

Lägg till SuperOffice användare

  • I SuperOffice portalen, klicka på    inställningar ikonen längt upp till höger. 
  • Klicka sedan på Inställningar och underhåll.
    Screenshot 2024-05-31 at 11.38.52
  • I sidomenyn klickar du på Användare

Screenshot 2024-05-31 at 10.29.05

  • Därefter klickar du på + Lägg til i nedre delen av skärmen. 
  • Ange Förnamn, Efternamn och E-post. E-post/Användarnamn måste vara rätt för att en inbjudan till systemet ska gå iväg. 
  • Ange vilken Roll personen har för att begränsa rättigheter i systemet. 
  • Välj sedan en Användarplan för att ge användaren möjlighet att använda exempelvis Sales.
  • Klicka sedan på Spara längst ner för att skicka en inbjudan till användaren. 

Screenshot 2024-05-31 at 10.30.41