Supportavtal för Qlik

Exsitec erbjuder kunnig Qlik-support i tre nivåer. Med ett supportavtal på plats får du tillgång till rätt experter, verktyg och information när det behövs. Hör av dig så berättar vi mer!

Qlik-Elite-ChannelPartner-exsitec

 

Qlik-support i tre nivåer

"Bas"
Nivå 1

En grundtrygghet för Qlik SaaS-kunder inkl:

  • Ärendehantering enligt SLA
  • Personlig användarsupport
  • Automatisk övervakning av laddningar samt felsökning
  • Licens- och behörighetshantering
  • Lösenordshantering till anslutna datakällor
  • Tillgång till vår omfattande Knowledge Base

Dessutom får ni löpande tips och nyhetsbevakning.

"Lite till"
Nivå 2

Allt i Nivå 1 samt:

  • Semesterbemanning
  • Övervakning av licensutnyttjande
  • Rådgivning kring uppsättning av arkitektur och regelverk
  • Kvartalsvis avstämning kring användning, ärendehistorik samt planering framåt

 

 

 

 

"Mer"
Nivå 3

Allt i Nivå 1 och Nivå 2 samt:

  • Uppgraderingar till senaste versionen
  • Individuella konton för supporttekniker

Vi gör en morgoncheck och kontrollerar att alla laddningar körts samt att Qlik-miljön fungerar som förväntat. Har du semester? Inga problem, vi håller våra rutiner och tillser att allt fungerar som det skall.

 

 

Support när den behövs

Tillgänglig alla vardagar
08:00 – 17:00

Med våra system för automatiserad övervakning och erfarna supportteam hjälper vi er minimera eventuell nedtid och säkerställa tillgängligheten till er Qlik-lösning.

Intresserad? Vi kontaktar dig.

6 saker kunder gillar med våra supportavtal

 

  Hjälp för alla användare

Vi ger användarsupport för alla era Qlik-användare. Kontakta oss via e-post eller vårt ärendehanterings-system för att få hjälp och stöd när det behövs.

 

  På svenska & engelska

Vårt support-team kan hjälpa er på både svenska och engelska, vilket innebär att ni kan få support på det språk som ni känner er bekväma med.

  Budgeterbar investering

Få allt i ditt valda supportpaket till en fast månatlig kostnad - förutsägbart och lätt att budgetera för.

  Vår Knowledge Base

Vi har en Qlik-kunskapsdatabas där du kan söka inspiration och hitta svar på frågor. Här finns information om Qlik och lösningar på utmaningar som vi och andra stött på.

  Tillgänglighet

Med supportavtal är våra tekniker där för er när ni behöver dem - såväl under stressiga perioder som semestermånader. 

 Nöjdare användare

Att ha en aktiv partner tillgänglig för stora som små frågor gör vardagen både roligare och enklare för era användare.

kristofer-round

 

 

Undrar du något? Kristofer svarar gärna på dina frågor.