White paper

6 frågeställningar vid valet av CRM-system

Vi behöver inte läsa många nyhetsrubriker för att förstå att världen förändras snabbare än någonsin. Inte heller behöver vi någon som förklarar för oss hur viktigt det är att vi är förberedda på drastiska förändringar för att hänga med i omvandlingen. Utvecklingen sker långsamt sen kommer förändringen med en smäll.

I denna guide går vi igenom de 6 frågeställingar att ställa sig inför valet av CRM-system. Vi gör liknelsen med en buss, ska man hoppa på som alla andra företag eller ska man välja att gå sin egen väg. Nedan listas de 6 frågeställningarna?

  • Vad är syftet med ditt CRM? 
  • Vill du verkligen hoppa på bussen? 
  • Ska du istället åka själv? 
  • Hur mycket kostar (bussen)? 
  • Vill du sköta driften (av bussen) själv? 
  • Vill du betala för hela resan eller destinationen?

Målet är att ni förhoppningsvis har kommit en bra bit på vägen när förändringen väl slår till, då man är beprövad i att ändra taktik och utnyttja verktyget.

Få guiden skickad till dig

Fyll i formuläret så skickar vi hela guiden i PDF-format till din mailadress.