
Rätt affärssystem kan vara avgörande för din verksamhets resultat. Under två webinarsändningar har du möjlighet att lyssna hur våra experter resonerar kring vad bolag bör vara uppmärksamma på och hur man hittar rätt system.
Att byta affärssystem är en av de mest krävande processerna ett företag går igenom, för oss på Exsitec är det något vi gör dagligen. Vi vill tipsa dig om vad som är viktigt att tänka på när man köper ett nytt affärssystem, vanliga fallgropar och var börjar man egentligen? Under två sändningar bjuder vi på konkreta exempel och olika perspektiv.
Hur hittar du rätt bland affärssystemen ute på marknaden och vilka funktioner är avgörande? Under webinaret går våra experter igenom fördelar och nackdelar med olika lösningar och varför prislappen skiljer sig mellan systemen.
Varmt välkommen 17 februari, kl.10.00-10.30

Anmäl dig till eventet genom att fylla i formuläret nedan, vi kommer skicka detaljer om eventet till din epostadress.
Måste man effektivisera och vad händer när arbetsprocesser automatiseras?
Bör ett affärssystem innehålla alla funktioner som samtliga avdelningar kräver – och är era processer så pass unika att ett affärssystem måste anpassas efter dessa?
Eller går det lika bra att integrera flera system som är nischade mot en specifik del av arbetsflödet? Det och mycket mer får ni svar på under webinaret.
Varmt välkommen 24 februari kl.10.00-10.30
Webinaret innehåller:
Fördelar och nackdelar med olika systemuppsättningar?

Anmäl dig till eventet genom att fylla i formuläret nedan, vi kommer skicka detaljer om eventet till din epostadress.


Support