Digitalisering för service och installation

Vi hjälper företag inom service och installation att effektivisera arbetsorderhantering, projekthantering och fakturering. Med integrerade lösningar från branschledande system slipper du manuell administration och får full kontroll – från kontoret till fältet.

Några av våra nöjda kunder

Case: Saps Service Management

Saps Service Management erbjuder heltäckande service för fastighet och infrastruktur till sina kunder. Företaget grundades 2006 och har sedan dess gjort en enorm tillväxtresa. Saps har använt sig av rätt systemstöd för att hålla administrationen till ett minimum, öka tillväxten i hela verksamheten och erbjuda sina kunder den bästa servicen.

saps case bg - 2025

Resultat för digitaliserade service- och installationsföretag

  • Ökad effektivitet och mer kontroll

  • Eliminera pappersarbete och admin

  • Högre kvalitet

  • Snabbare fakturering

Genom att använda systemstöd anpassat för service och fältarbete automatiseras era rutinmässiga processer, vilket innebär att ni kan lägga er tid på det som är viktigt för er. Dessutom får ni en bättre överblick av verksamheten och kan undvika onödiga risker och misstag.
Systemstöd hjälper er att eliminera pappershantering och onödigt dubbelarbete, samt att sänka er administration till miniminivå.
Ett systemstöd hjälper verksamheten att nå en högre kvalitet genom att tillhandahålla bättre kommunikation, tydliga arbetsinstruktioner och att ha rätt information tillgänglig där och när den behövs. Ni blir alltså mer effektiva vilket kan resultera i ökad kundnöjdhet.
Systemstöd gör att det blir enklare att hålla ordning och reda - det ökar lönsamheten. Tiden från det att uppdraget startat fram till fakturering minskar dessutom kraftigt, och ni missar inget i faktureringsunderlaget.
  • Ökad effektivitet och mer kontroll

    Genom att använda systemstöd anpassat för service och fältarbete automatiseras era rutinmässiga processer, vilket innebär att ni kan lägga er tid på det som är viktigt för er. Dessutom får ni en bättre överblick av verksamheten och kan undvika onödiga risker och misstag.
  • Eliminera pappersarbete och admin

    Systemstöd hjälper er att eliminera pappershantering och onödigt dubbelarbete, samt att sänka er administration till miniminivå.
  • Högre kvalitet

    Ett systemstöd hjälper verksamheten att nå en högre kvalitet genom att tillhandahålla bättre kommunikation, tydliga arbetsinstruktioner och att ha rätt information tillgänglig där och när den behövs. Ni blir alltså mer effektiva vilket kan resultera i ökad kundnöjdhet.
  • Snabbare fakturering

    Systemstöd gör att det blir enklare att hålla ordning och reda - det ökar lönsamheten. Tiden från det att uppdraget startat fram till fakturering minskar dessutom kraftigt, och ni missar inget i faktureringsunderlaget.
pexels-asphotograpy-224924-1

Dags för nytt systemstöd för service & installation?
Det här bör ni tänka på!

I den här guiden går vi igenom vad ni bör tänka på när ni söker ett digitalt systemstöd för service- och installationsverksamhet – och ger tips på hur ni hittar den lösning som passar just er bäst.