Våra lösningar är viktiga för våra kunder och med hjälp av vår support ser vi till att våra leveranser fungerar i det dagliga arbetet.
Vi har ett dedikerat supportteam med experter redo att hjälper er när ni behöver - för hela vårt erbjudande.
Vi erbjuder både standardsupport och skräddarsydda avtal utformade efter era önskemål - allt för att passa er verksamhet och era utmaningar.
Vårt standardpaket innefattar bland annat användarstöd, felsökning av standardfunktionalitet, tips och nyhetsbevakning samt tillgång till vår kunskapsdatabas. Vi agerar som en Single Point Of Contact för era lösningar och påbörjar alltid hanteringen av supportärende inom en arbetsdag.
För er som vill ha det lilla extra. Utöver standardsupporten erbjuder vi skräddarsydda supportupplevelser utifrån era önskemål.
Vår support är experter på hela vår systemflora - men vi är extra stolta över våra supportkonsulters långa erfarenhet av Vismaprodukter som Visma Business och Visma.net. Teamet arbetar ständigt med att hålla sig uppdaterade i produkterna.
Vi erbjuder stöttning i er förvaltning via en dedikerad förvaltningsledare med bra överblick över era system och lösningar. Förvaltningsledaren samordnar och återkopplar aktiviteter samt taktiska och operativa åtgärder såsom vidareutveckling, utbildningar och konsultinsatser. Vi kan vid behov även utöka förvaltningen med planerade underhåll resursarbete eller liknande.
Här kan du läsa mer om hur vi kan hjälpa er med projekt och förvaltningsledning.
Support Qlik
Support Visma.net, Medius, Readsoft
Support Visma Business
Support Visma Business, Bitlog, Eazystock, POS
Support Visma Business
Support Visma.net, Medius, PM
Support Visma.net, NEXT, PM
Support Visma.net, PM, Next
Exsitec erbjuder nu olika utbildningar för att ni ska kunna få ut så mycket som möjligt av era system. Vill ni öka er kompetens eller anställt ny personal så kan ni läsa mer om våra olika utbildningar här.