Vi tror på ansvar
efter leverans

Våra lösningar är viktiga för våra kunder och med hjälp av vår support ser vi till att våra leveranser fungerar i det dagliga arbetet.

Vi har ett dedikerat supportteam med experter redo att hjälper er när ni behöver - för hela vårt erbjudande.

Avtalstyper

Standardavtal

Vårt standardpaket innefattar bland annat användarstöd, felsökning av standardfunktionalitet, tips och nyhetsbevakning samt tillgång till vår kunskapsdatabas. Vi agerar som en Single Point Of Contact för era lösningar och påbörjar alltid hanteringen av supportärende inom en arbetsdag.

Anpassat avtal

För er som vill ha det lilla extra. Utöver standardsupporten erbjuder vi skräddarsydda supportupplevelser utifrån era önskemål.

 

 

 

 

 

 

Några av våra nöjda kunder

Vad innebär support från Exsitec?

 

handshake-2819_06d255cf-8918-46dc-9269-10333117e36d  Personlig onboarding

 

 

user-group-2716_2f035720-5940-4aee-94d5-83414ece913d  Single Point Of Contact

chat-app-4766_b98b24b6-c862-441f-80a3-1672bfaccf55 Tillgänglighet

sales-up-2329_f9936847-1102-4365-a340-3292e0a6c581  Månadsrapport

conference-2779_3579718c-cec6-4375-948a-1083099f51bc  Obegränsat antal användare

news-3485_a42fcfe3-868a-4d2f-8107-d2b22ec47489  Kunskapsbank

Sveriges mest erfarna systemstöd-support

Vår support är experter på hela vår systemflora - men vi är extra stolta över våra supportkonsulters långa erfarenhet av Vismaprodukter som Visma Business och Visma.net. Teamet arbetar ständigt med att hålla sig uppdaterade i produkterna.

Intresserad av supportavtal?

Varför Exsitecs support?

Vår support är ett sammansvetsat gäng som arbetar med kunden i fokus för att stötta i ert dagliga arbete så ni kan fokusera på er verksamhet. Vi arbetar för att underlätta och ge er som kund trygghet i vardagen genom att finnas tillgängliga endast ett samtal eller mail bort.

Hans

 

Förvaltning

Vi erbjuder stöttning i er förvaltning via en dedikerad förvaltningsledare med bra överblick över era system och lösningar. Förvaltningsledaren samordnar och återkopplar aktiviteter samt taktiska och operativa åtgärder såsom vidareutveckling, utbildningar och konsultinsatser. Vi kan  vid behov även utöka förvaltningen med planerade underhåll resursarbete eller liknande.

Här kan du läsa mer om hur vi kan hjälpa er med projekt och förvaltningsledning.

 


Varför Exsitec?

 

 

 

 

 

3 (2)-1

4000 kunder i Norden

I över 20 år har Exsitec hjälpt företag digitalisera sina verksamheter för att nå sina ambitioner. Med en kombination av nordens största traineeprogram och marknadens mest erfarna experter har vi tillsammans med våra kunder genomfört tusentals lyckade projekt.

2 (7)

Långa kundrelationer

Vi arbetar i långa kundrelationer genom att ta ansvar innan, under och efter leveransen. Med en engagerad support, proaktiv förvaltning och kontinuerlig inspiration skapar vi värde på kort såväl lång sikt. Tillammans levererar vi lösningar som gör skillnad i kundens verksamhet på riktigt.

1 (4)

En fungerande helhet

Genom att kombinera utvalda system och tjänster till en fungerande helhet skapar vi förutsättningar för varje kund att nå sina ambitioner. Med hållbara integrationslösningar, skräddarsydda systemanpassningar och säker IT-drift med användaren i fokus ser vi till att systemen fungerar tillsammans.

Utbildningar inom våra produkter och områden

Exsitec erbjuder nu olika utbildningar för att ni ska kunna få ut så mycket som möjligt av era system. Vill ni öka er kompetens eller anställt ny personal så kan ni läsa mer om våra olika utbildningar här.

 

 

Undrar du något? Våra supportexperter svarar gärna på dina frågor.