Vi har ett dedikerat supportteam med experter redo att hjälper er när ni behöver - mot hela vårt erbjudande.
Vi erbjuder både standardsupport och skräddarsydda avtal utformade efter era önskemål - allt för att passa er verksamhet och era utmaningar.
Vårt standardpaket innefattar bland annat användarstöd, felsökning av standardfunktionalitet, tips och nyhetsbevakning samt tillgång till vår kunskapsdatabas. Vi agerar som en Single Point Of Contact för era lösningar och påbörjar alltid hanteringen av supportärende inom en arbetsdag.
För er som vill ha det lilla extra. Utöver standardsupporten erbjuder vi skräddarsydda supportupplevelser utifrån era önskemål.
Vi erbjuder stöttning i er förvaltning via en dedikerad förvaltningsledare med bra överblick över era system och lösningar. Förvaltningsledaren samordnar och återkopplar aktiviteter samt taktiska och operativa åtgärder såsom vidareutveckling, utbildningar och konsultinsatser. Vi kan vid behov även utöka förvaltningen med planerade underhåll resursarbete eller liknande.
Här kan du läsa mer om hur vi kan hjälpa er med projekt och förvaltningsledning.
Support Qlik
Support Visma.net, Medius, Readsoft
Support Visma Business
Support Visma Business, Bitlog, Eazystock, POS
Support Visma Business
Support Visma.net, Medius, PM
Support Medius, Visma.net, Readsoft
Support Visma.net, PM, Next
Registrera era ärenden på service.exsitec.se
Öppettider: 8.00 - 17.00 (helgfria vardagar)
Registrera ärende