3 steg för kontroll och uppföljning i serviceföretag

Dagens användare ställer höga krav på de applikationer som används, både privat och i sitt arbete. De förväntar sig att kunna använda alla sina applikationer i mobilen och på surfplattan. Var som helst och när som helst, utan begränsningar.

Servicearbete med personal i fält handlar ofta om att hantera ett eller flera uppdrag dagligen med god effektivitet och kvalitet. Effektiviteten uppnås genom god planering och minimal administration. Kvalitet försäkras genom tydliga arbetsinstruktioner och rätt information tillgänglig där och när den behövs.

Den här guiden går igenom hur ni på tre nivåer kan effektivisera ert arbete från fält till ledning.

  1. Fältarbetare

  2. Servicechef

  3. Ledning och ekonomiavdelning

Ladda ner guiden gratis eller läs mer om effektivisering för service & installtionsföretag genom knapparna nedan:

 

Vi på Exsitec kan allt om digitalisering för service och installation. Vi hjälper er att hitta lösningar som effektiviserar arbetet för såväl ekonomiavdelningen som fältpersonalen för att ni ska kunna fokusera på det som är viktigt för er, att driva ert bolag framåt. 

Engineering-white