Paketerad kundportal för B2B som är integrerad mot ert ERP

Det viktigaste med en kundportal är att den kan komma åt data från ert affärssystem. Vi har tagit fram en paketerad lösning för B2B som är hårt integrerad mot ert ERP.  Boka gärna en demo där vi visar hur vi använder kunddata och information från just ert ERP i kundportalen för att förbättra kundupplevelsen, minska kostnader genom självbetjäning, och öka effektiviteten i kommunikationen mellan företag och kunder.

Varför Exsitec:

Vår långa erfarenhet av digitala projekt inom e-handel, återförsäljarportaler, PIM, integrationer och optimeringsarbete borgar för säkerhet i ditt kommande projekt. Vi jobbar med marknadsledande plattformar och verktyg för att säkerställa

En långsiktig partner

Vi tror på ett långsiktigt samarbete där vi tillsammans driver er digitala affär till nya höjder. Genom ett partnerskap säkerställer vi att arbetet fortsätter även efter en första leverans.

Marknadsledande e-handelsplattformar

Vi erbjuder flera olika e-handelsplattformar, Litium, Norce och Vendre. Kontakta oss så finner vi den lösning som passar er bäst!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vad får man med Exsitecs B2B-portal? 

Vår kundportal är en digital plattform som ger kunderna åtkomst till en mina sidor -funktion med information och funktionalitet relaterade till företagets produkter eller tjänster.

Vad får man med Exsitecs B2B-portal? 7 punkter som ger ökad kundnytta.

Vår kundportal är en digital plattform som ger kunderna åtkomst till en mina sidor -funktion med information och funktionalitet relaterade till företagets produkter eller tjänster.

Självbetjäning:

Kunderna kan hantera sina egna ärenden och affärer få tillgång till information utan att behöva kontakta kundtjänst.

Ökad tillgänglighet:

Kundportalen är tillgänglig 24/7, kunderna ges möjlighet att få information och utföra olika uppgifter när det passar dem bäst.

Effektiv kommunikation:

En kundportal är en plats för effektiv och direkt kommunikation mellan företaget och kunderna.

Minskat tryck på kundtjänst:

Självbetjäning effektiviserar resursanvändningen och minskar väntetiderna för personlig assistans.

Bättre orderhantering:

Kunderna kan följa sina beställningar, vilket ger dem transparens och kontroll över sina affärstransaktioner.

Ökad kundtillfredsställelse:

Genom enkel tillgång till information och snabb service stärks kundrelationerna.

Håll ordning på dina produkter med PIM-systemet:

Genom att bygga kundportalen på Litiumplattformen så får du tillgång till ett av marknadens mest populära PIM-system. Här har du full kontroll på all din produktdata. Allt på samma plats och alltid med uppdaterad data.




Kundportal för B2B som är hårt integrerad mot Monitor G5. 

En satsning för ditalisering av tillverkande industri

  • Samarbetet mellan Litium och Exsitec är en satsning som fokuserar
    på att förädla framtidens kundportal. 
  • Genom interaktiva workshops har en best-practice integrationsmetod implementerats, vilken skapar en kundportal med ERP-expertis och
    sömlös integration av Monitor ERP.
  • Vi säkerställer att ingen annan investering i liknande initiativ kan
    leverera högre värde, bättre kvalitet och en mer framtidssäker lösning.
  • Positiv respons från målgruppen som uppmärksammar funktionalitet och
    riskminimerande effekter stärker övertygelsen om samarbetets framgång.

Kundportal

 

 

 

Prata om kundportal

 

 

Vill du diskutera mer eller boka en demo av kundportal? Fråga vår affärsutvecklare Vincent.