Genom att uppgradera ditt affärssystem ofta blir det lättare, snabbare och billigare blir det att göra det igen. Det går att jämföra med att underhålla din bil eller cykel - inte ger du dig ut på vägarna med en bil som inte har underhållits på fem år?
För att vi ska kunna ge er en korrekt prisbild och omfattning av uppgraderingen vill vi gärna att ni kontaktar oss. Vi återkommer därefter med förslag på mötestid.
Under uppstartsmötet diskuteras omfattningen och eventuella integrationer eller unika kundanpassningar man behöver ta hänsyn till under uppgraderingen. Vi ser tillsammans över teknisk kompatibilitet, tidsplan och ansvarsområden. Exsitec återkommer sedan med ett estimat. När estimat är godkänt drar projektet igång.
Förberedelser inför uppgradering görs, till exempel riskanalyser, eventuell beställning av nya servrar och hantering av integrationer med mera. Testuppgradering genomförs och efter verifiering av Exsitec påbörjar ni tester av systemet i testmiljön.
Driftsättning genom skarp uppgradering i produktionsmiljö följt av verifiering innan hela organisationen går i full drift med det uppgraderade systemet.
Dokumentation och eventuell utbildning i nya funktioner avslutar projektet.