Ärendehantering 

Kundernas beteende blir allt mer komplicerat. Som ett resultat måste företag lära sig att uppfylla sina kunders förväntningar. Idag letar kunderna efter felfria upplevelser i sin interaktion med varumärken. Svaret på alla dessa förväntningar är lättanvänd och effektiv kundtjänst.

Kundtjänst är en viktig del av kundupplevelsen och företag bör investera i programvara som enbart är dedikerad till att tillhandahålla exceptionell service. 

Fråga vad som helst om Sugar Serve

Serve-3

 

Vad är ett webbaserat ärendehanteringssystem?

Ett ärendehanteringssystem ger er en total överblick över alla inkommande supportförfrågningar, från alla era olika kanaler, samlade i samma plattform.

Med hjälp av ärendehanteringssystemet är det enklare för anställda att kunna prioritera, spåra och följa upp kundförfrågningar, följa procedurer och samla information på en och samma plats. Detta kommer att hjälpa ert supportteam att bättre kommunicera med kunderna, vara införstådda med alla tidigare interaktioner och hantera problem mer effektivt.

 

Hur arbetar en modern supportavdelning?

 

 

config-5934_ded48123-85ee-4151-91e5-cdd10df3101d  Utnyttjar automatiska processer 

point-hand-1537_b19fe960-83b7-44ec-af0d-74efc0ecbffd  Har allt inom ett knapptrycks avstånd 

verify-woman-user-2744_80346020-bad7-439b-910d-7439f0f40fb4  Låter kunderna hjälpa sig själva 

handshake-2819_06d255cf-8918-46dc-9269-10333117e36d  Söker livslånga kundrelationer

Därför ska ni välja Exsitec som leverantör

telephone-operator-4682_71ea4d7e-c056-4228-86ec-bb71a31f0b86

En support att lita på

Vi har ett dedikerat supportteam med experter redo att hjälper er när ni behöver - mot hela vårt erbjudande.

Support och förvaltning hos Exsitec

map-marker-639_721dcbc1-51fa-42cd-8635-de9bcee9f60a

Vi finns där

Över 250 medarbetare på 10 orter i Sverige - och vi åker gärna tåg till övriga. Vi är också mycket vana att arbeta digitalt. 

Läs mer här

sales-performance-up-2332_c5bfd47d-0911-4e6c-9f85-0293e808f854

Vi är starka

Vi gillar det vi gör och det visar sig i våra finansiella resultat. Vi har trots världsläget lyckats leverera till våra kunder och kommer självklart fortsätta göra detta. 

Exsitecs finansiella rapporter

Vi kan ärendehantering, på riktigt!


Vi hjälper inte bara andra verksamheter med att automatisera sin ärendehantering. Våra egna supportmedarbetare arbetar dagligen med automatiserade aktiviteter kopplat till ärendehantering. Med andra ord vet vi vad vi pratar om. 

Vi har en lång erfarenhet av effektivisera verksamheter i olika storlek och olika brancher med hjälp av systemstöd. Vi väljer ut de bästa systemen på marknaden och ser till att de fungerar tillsammans, för att ni ska kunna nå er fulla potential!

https://www.exsitec.se/hubfs/Liza%20Bruze.webp

Liza Bruze

Affärsutveckling

Mobil: 070 882 55 93
Epost: liza.bruze@exsitec.se

Vad undrar du om ärendehantering?