Proceedo

Proceedo är ett inköpssystem som hjälper er förenkla och automatisera era decentraliserade, eller indirekta, inköp. Lösningen passar transaktionsintensiva organisationer som behöver bättre kontroll över utgifterna och som vill göra rätt inköp, istället för många.

Webbläsare proceedo mockup 2025
Kontroll över hela inköpsprocessen

Med Proceedo får du full kontroll över hela inköpsprocessen – från behov till betalning. Automatiserade flöden ger överblick, sparar tid och säkerställer följsamhet.

Mer värde i varje leverantörsavtal

Proceedo hjälper dig välja rätt leverantör varje gång. Med avtalsstyrda inköp och insyn i kostnader maximerar du affärsnyttan i varje val – enkelt och effektivt.

Samla alla utgifter i ett system

Få total överblick över företagets utgifter. Med Proceedo samlas alla inköp, fakturor och avtal på ett ställe för bättre kontroll, uppföljning och analys.

Proceedo -
Optimera era inköp

Ett effektivt inköpssystem ger dig möjlighet att ta kontroll över tid, kostnader och kvalitet. Med denna kontroll säkerställer du bra rutiner, rätt förutsättningar och fakturor utan överraskningar.

Proceedo är inköpssystemet för företag som vill optimera sina indirekta inköp som till exempel kontorsmaterial, konsulttjänser eller företagstelefoner. Lösningen hjälper er att reducera kostnader, förbättra effektiviteten och öka insynen i er inköpsprocess. Ta kontroll över er spend med Proceedo!

använd inte helst inte

4 Saker du kommer gilla med Proceedo

En genomtänkt inköpsstrategi

Med alla avtalade leverantörer samlade i ett och samma system, gör ni det enkelt för organisationen att göra rätt inköp. En genomtänkt och hållbar inköpsstrategi som funkar för alla. 

Molnbaserat inköpssystem

Ni får tillgång till allt ni behöver, från tjänster till produkter, i ett och samma system. Tillgängligt vart ni vill, när ni vill. 

One Stop Shop - allt i ett

Mobiltelefoner till nyanställda, möbler till kontorsrenoveringen eller marknadsmaterial till era event? Beställ det ni behöver i en och samma webbshop. Alla beställningar kräver godkännande innan de skickas till leverantör, allt för att öka kontrollen kring era utgifter.

Kostnader under kontroll

Med genomtänkta inköpsprocesser, strategier och attest innan order får ni bättre kontroll över era kostnader och minimerar risk för fel och dolda avgifter.

Har ni en tydlig strategi för era indirekta inköp?

I detta webinar pratar vi om hur ni kan optimera era decentraliserade, eller indirekta, inköp, få full kostnadskontroll och maximera era leverantörsavtal. 

I webinaret får du bland annat lära dig om: 

  • Varför det är viktigt med en tydlig strategi för decentraliserade inköp. 
  • Hur man kommer igång med att optimera inköp och få full kostnadskontroll
  • Hur man ser till att nyttja leverantörsavtalen maximalt. 

 

Frågor och svar om Proceedo

  • För vilket bolag passar Proceedo?

  • Kan man ha flera organisationer?

  • Kan vi integrera Proceedo med övriga verksamhetssystem?

  • Vilka inköp kan vi göra i Proceedo?

 
Proceedo passar transaktionsintensiva organisationer, oavsett bransch, där man vill säkerställa kontroll och kvalitet kring inköp för interna behov. 
 
Ja, man kan ha flera organisationer, i olika länder, i samma uppsättning.
 
Ja, Proceedo går att integrera med övriga verksamhetssystem för en sömlös process.
 
I Proceedo kan du beställa allt du kan tänkas behöva i form av tjänster, konsulter, produkter och rekvisitioner. Det finns även funktionalitet för att göra förfrågningar. 
  • För vilket bolag passar Proceedo?

     
    Proceedo passar transaktionsintensiva organisationer, oavsett bransch, där man vill säkerställa kontroll och kvalitet kring inköp för interna behov. 
  • Kan man ha flera organisationer?

     
    Ja, man kan ha flera organisationer, i olika länder, i samma uppsättning.
  • Kan vi integrera Proceedo med övriga verksamhetssystem?

     
    Ja, Proceedo går att integrera med övriga verksamhetssystem för en sömlös process.
  • Vilka inköp kan vi göra i Proceedo?

     
    I Proceedo kan du beställa allt du kan tänkas behöva i form av tjänster, konsulter, produkter och rekvisitioner. Det finns även funktionalitet för att göra förfrågningar.