Winvoice -
enkel fakturahantering
Winvoice är ett molnbaserat system för elektronisk fakturahantering (EFH) utformat för att effektivisera och automatisera ditt företags processer för fakturahantering. Med Winvoice står användarupplevelsen i centrum; systemet är utformat för enkel installation utan att kompromissa kring funktionaliteten.



Fakturasök
Winvoice Fakturasök är ett digitalt arkiv för fakturadata. Med över 20 kombinerbara sökfilter hittar du snabbt rätt uppgifter och kan enkelt dela dem med kollegor och beslutsfattare.
Flerbolagshantering
Med Winvoice multicompany styr du enkelt vilka bolag du vill arbeta med, söker fakturor över bolagsgränser och hanterar användar-behörigheter för flera bolag samtidigt.
Mobilanpassat och molnbaserat
Winvoice är molnbaserat och åtkomligt från alla enheter. Attestera fakturor och använd avancerade funktioner, som kontering, direkt i mobilen – oavsett plats.
Detta är Winvoice
Winvoice är ett modernt, molnbaserat EFH-system för automatiserad fakturahantering. Med Winvoice ligger fokus på användarupplevelsen; enkelt gränssnitt, automatiserade arbetsprocesser, molnbaserat och lättillgängligt samt enkel installation.
Winvoice integreras sömlöst med Visma Net, Visma eEkonomi och Fortnox.
6 Saker du kommer gilla med Winvoice
-
Tids- och kostnadsbesparingar
-
Minimera risk
-
Snabbare fakturahantering
-
Flerbolagshantering
-
Flexibel anpassning
-
Fakturasök
Nyttja era resurser på bästa sätt! Med automatiserad hantering av leverantörs-fakturorna kan ni prioritera er tid och era resurser mot det som skapar värde för er verksamhet.
Med automatisk tolkning och validering säkerställer ni noggrannhet och minskar riskerna för fel vid manuell datainmatning, dubbla betalningar och bedrägeri.
Inget företag är det andra likt. Med Winvoice får ni möjlighet att anpassa efter era unika arbetsflöden och processer, vilket säkerställer en sömlös integration till din verksamhet.
-
Tids- och kostnadsbesparingar
Nyttja era resurser på bästa sätt! Med automatiserad hantering av leverantörs-fakturorna kan ni prioritera er tid och era resurser mot det som skapar värde för er verksamhet.
-
Minimera risk
Med automatisk tolkning och validering säkerställer ni noggrannhet och minskar riskerna för fel vid manuell datainmatning, dubbla betalningar och bedrägeri.
-
Snabbare fakturahantering
Med automatiserade flöden för attest och påminnelser blir attesteringsprocessen mer tidseffektiv, vilket ger er snabbare fakturahantering och betalningar. -
Flerbolagshantering
Jobbar ni med flera bolag? Med Winvoice kan ni själva välja vilka bolag ni vill jobba med, söka fakturor över bolagsgränser och administrera användarbehörigheter. -
Flexibel anpassning
Inget företag är det andra likt. Med Winvoice får ni möjlighet att anpassa efter era unika arbetsflöden och processer, vilket säkerställer en sömlös integration till din verksamhet.
-
Fakturasök
Hitta den information ni behöver, när ni behöver den. Winvoice fungerar som ett centralt arkiv för er fakturadata och med flera olika sökparametrar hittar och delar ni enkelt den information ni söker.
Dags för nytt EFH-system?
Många företag har ännu inte automatiserat sin leverantörsfakturahantering. Med AI-utvecklingen och lagkrav kring e-faktura ökar möjligheterna för mer effektiva fakturaprocesser snabbt. Denna guide förklarar grunderna i elektronisk fakturahantering (EFH) och ger råd inför systembyte och hur ni utvärderar behov och leverantörer.