Guide: 3 steg för kontroll och uppföljning i serviceföretag
Dagens användare ställer höga krav på de applikationer som används, både privat och i sitt arbete....
Få en effektiv verksamhet genom systemstöd som digitaliserar er verksamhet, från fält till ledning
Servicearbete med personal i fält handlar ofta om att hantera ett eller flera uppdrag dagligen med god effektivitet och kvalitet. Effektiviteten uppnås genom god planering och minimal administration. Kvalitet försäkras genom tydliga arbetsinstruktioner och rätt information tillgänglig där och när den behövs.
Att använda mobiler och datorer istället för papper och penna underlättar administrationen för alla på företaget.
Med rätt systemstöd skapas möjligheter för service- och installationsföretag att bli mer digitala och på så sätt underlätta det vardagliga arbetet för organisationen ända ut till den enskilde arbetaren. Detta genom att öka effektivitet, kontroll och spårbarhet. Att använda rätt systemstöd sparar också på miljön genom att digitalisera pappers- och dokumenthantering samt tidrapportering.
Läsa mer om vårt systemstöd för service och fältpersonal genom att trycka på knappen nedan: