Så kravställer du ett nytt CRM-system

2025-04-25 | CRM

Vi vet att många företag upplever CRM-resan som krånglig - men en välformulerad kravspecifikation kan göra hela skillnaden. På bara 45 minuter av din arbetsvardag får du koll på hur du strukturerar dina krav och hur du bäst förbereder verksamheten för nästa steg. 

Du får bland annat insikter kring:

  • Hur du kan undvika vanliga fallgropar i processen 
  • Hur du strukturerar krav utifrån affärsmål, användarbehov och teknik
  • Vilka funktioner som är viktiga att kravställa - och varför
  • Hur du balanserar önskemål mot realistiska budgetramar 
  • Vad du bör begära av leverantören - inte bara systemet.
 
Se webinaret här ↓
Frida Yngve

Relaterade on-demand webinar

Så kravställer du ett nytt CRM-system

Att byta CRM-system är ett stort beslut – men det behöver inte vara överväldigande. Under det här webinaret får du...

Försäljningsuppföljning med SugarCRM

SugarCRM är systemet som är byggt med skalbarhet i åtanke. Att vilja anpassa Sugar till att fungera för er verksamhets...

Försäljningsuppföljning med SuperOffice

SuperOffice är ett skandinaviskt CRM, spunnet ur Visma. Med täta integrationer och styrka i offerthantering kan CRM:et...

Bättre försäljnings-uppföljning och verksamhetskontroll

Affärssystemet är hjärtat i verksamheten, låt CRM vara hjärnan. Är det svårt att veta vilka affärer som ska stängas...