Amili AutoCollect - påminnelse- och inkassohantering i Visma Net

Nu kan ni aktivera tjänsten AutoCollect i Visma Net för att förbättra och effektivisera era rutiner för påminnelse- och inkassohantering.

Amili AutoCollect ger dig kontroll över obetalda fakturor

Amili AutoCollect finns i Visma Net och är en tjänst som hjälper dig hantera obetalda fakturor. AutoCollect sköter hanteringen av förfallna betalningar automatiskt, så att du inte behöver lägga tid på det. AutoCollect påbörjar också kravhantering genom att skicka ut en påminnelse.

P1095972

Sex saker du kommer gilla AutoCollect

  • Affärsregler

  • Automatiserade flöden

  • Fullt integrerad

  • Datadriven processoptimering

  • Transparens

  • Kundunika anpassningar

Affärsregler styr hanteringen, minskar manuella administration och fel.

Automatiserade flöden gör att du kan fokusera på din verksamhet.

AutoCollect är fullt integrerad i ditt affärssystem Visma Net.

Optimerade processer ger sänkta ledtider för alla ärenden och ökad möjlighet att få betalt.

Ökad transparens då kunden och handläggaren delar samma realtidsdata.

Det finns situationer och relationer som kräver en anpassad kravhantering och därför erbjuder AutoCollect möjlighet till unika inställningar på kundnivå.

  • Affärsregler

    Affärsregler styr hanteringen, minskar manuella administration och fel.

  • Automatiserade flöden

    Automatiserade flöden gör att du kan fokusera på din verksamhet.

  • Fullt integrerad

    AutoCollect är fullt integrerad i ditt affärssystem Visma Net.

  • Datadriven processoptimering

    Optimerade processer ger sänkta ledtider för alla ärenden och ökad möjlighet att få betalt.

  • Transparens

    Ökad transparens då kunden och handläggaren delar samma realtidsdata.

  • Kundunika anpassningar

    Det finns situationer och relationer som kräver en anpassad kravhantering och därför erbjuder AutoCollect möjlighet till unika inställningar på kundnivå.

Automatisering

Med hjälp av automatiserade flöden kan du lägga allt fokus på din verksamhet.

Transparens

Ökad transperens då kunden och handläggaren delar samma realtidsdata.

Anpassad kravhantering

 

I tjänsten AutoCollect finns över 30 års erfarenhet av inkasso samlat. Därför får du får kontroll över dina fordringar samtidigt som du får möjlighet att anpassa kravhanteringen till dina unika kunder, situationer och relationer.

P1096186

Redo att komma igång?

Att komma igång med AutoCollect är enkelt. Vi sätter tillsammans upp dina affärsregler och säkerställer att datan hämtas in korrekt från ditt affärssystem. Därefter påbörjar AutoCollect kravhanteringen - helt automatiskt!