Amili AutoCollect - påminnelse- och inkassohantering i Visma Net
Nu kan ni aktivera tjänsten AutoCollect i Visma Net för att förbättra och effektivisera era rutiner för påminnelse- och inkassohantering.
Amili AutoCollect ger dig kontroll över obetalda fakturor
Amili AutoCollect finns i Visma Net och är en tjänst som hjälper dig hantera obetalda fakturor. AutoCollect sköter hanteringen av förfallna betalningar automatiskt, så att du inte behöver lägga tid på det. AutoCollect påbörjar också kravhantering genom att skicka ut en påminnelse.

Sex saker du kommer gilla AutoCollect
-
Affärsregler
-
Automatiserade flöden
-
Fullt integrerad
-
Datadriven processoptimering
-
Transparens
-
Kundunika anpassningar
Affärsregler styr hanteringen, minskar manuella administration och fel.
Automatiserade flöden gör att du kan fokusera på din verksamhet.
AutoCollect är fullt integrerad i ditt affärssystem Visma Net.
Optimerade processer ger sänkta ledtider för alla ärenden och ökad möjlighet att få betalt.
Ökad transparens då kunden och handläggaren delar samma realtidsdata.
Det finns situationer och relationer som kräver en anpassad kravhantering och därför erbjuder AutoCollect möjlighet till unika inställningar på kundnivå.
-
Affärsregler
Affärsregler styr hanteringen, minskar manuella administration och fel.
-
Automatiserade flöden
Automatiserade flöden gör att du kan fokusera på din verksamhet.
-
Fullt integrerad
AutoCollect är fullt integrerad i ditt affärssystem Visma Net.
-
Datadriven processoptimering
Optimerade processer ger sänkta ledtider för alla ärenden och ökad möjlighet att få betalt.
-
Transparens
Ökad transparens då kunden och handläggaren delar samma realtidsdata.
-
Kundunika anpassningar
Det finns situationer och relationer som kräver en anpassad kravhantering och därför erbjuder AutoCollect möjlighet till unika inställningar på kundnivå.
Automatisering
Transparens
Anpassad kravhantering
I tjänsten AutoCollect finns över 30 års erfarenhet av inkasso samlat. Därför får du får kontroll över dina fordringar samtidigt som du får möjlighet att anpassa kravhanteringen till dina unika kunder, situationer och relationer.

Redo att komma igång?
Att komma igång med AutoCollect är enkelt. Vi sätter tillsammans upp dina affärsregler och säkerställer att datan hämtas in korrekt från ditt affärssystem. Därefter påbörjar AutoCollect kravhanteringen - helt automatiskt!