Proceedo
Proceedo är ett inköpssystem som hjälper er förenkla och automatisera era decentraliserade, eller indirekta, inköp. Lösningen passar transaktionsintensiva organisationer som behöver bättre kontroll över utgifterna och som vill göra rätt inköp, istället för många.
Kontroll över hela inköpsprocessen
Mer värde i varje leverantörsavtal
Samla alla utgifter i ett system
Proceedo - Optimera era inköp
Ett effektivt inköpssystem ger dig möjlighet att ta kontroll över tid, kostnader och kvalitet. Med denna kontroll säkerställer du bra rutiner, rätt förutsättningar och fakturor utan överraskningar.
Proceedo är inköpssystemet för företag som vill optimera sina indirekta inköp som till exempel kontorsmaterial, konsulttjänser eller företagstelefoner. Lösningen hjälper er att reducera kostnader, förbättra effektiviteten och öka insynen i er inköpsprocess. Ta kontroll över er spend med Proceedo!
4 Saker du kommer gilla med Proceedo
En genomtänkt inköpsstrategi
Med alla avtalade leverantörer samlade i ett och samma system, gör ni det enkelt för organisationen att göra rätt inköp. En genomtänkt och hållbar inköpsstrategi som funkar för alla.
Molnbaserat inköpssystem
Ni får tillgång till allt ni behöver, från tjänster till produkter, i ett och samma system. Tillgängligt vart ni vill, när ni vill.
One Stop Shop
Mobiltelefoner till nyanställda, möbler till kontorsrenoveringen eller marknadsmaterial till era event? Beställ det ni behöver i en och samma webbshop. Alla beställningar kräver godkännande innan de skickas till leverantör, allt för att öka kontrollen kring era utgifter.
Kostnader under kontroll
Med genomtänkta inköpsprocesser, strategier och attest innan order får ni bättre kontroll över era kostnader och minimerar risk för fel och dolda avgifter.
Har ni en tydlig strategi för er indirekta inköp?
I detta webinar pratar vi om hur ni kan optimera era decentraliserade, eller indirekta, inköp, få full kostnadskontroll och maximera era leverantörsavtal.
Varför det är viktigt med en tydlig strategi för decentraliserade inköp.
Hur man kommer igång med att optimera inköp och få full kostnadskontroll.
Hur man ser till att nyttja leverantörsavtalen maximalt.
För vilket bolag passar Proceedo?
Kan man ha flera organisationer?
Kan vi integrera Proceedo med övriga verksamhetssystem?
Vilka inköp kan vi göra i Proceedo?
Vill du veta mer om Proceedo?
Boka demo, prata om produkten eller diskutera er inköpsprocess? Ta kontakt direkt med vår expert Ali eller fyll i dina uppgifter så återkopplar vi till dig.
Ali Mustapha
Mobil: 072-083 39 85
Epost: ali.mustapha@exsitec.se