Innehållsförteckning
Innehållsförteckning
1
Innehållsförteckning
Innehållsförteckning
Och vi har listat några viktiga saker att tänka på för er som jobbar med annonsering i Google.
Den 6:e mars 2024 träder en ny EU-förordning i kraft som kallas DMA. För att uppfylla de nya kraven bör företag som annonserar digitalt implementera Consent mode v2.
Detta är en nödvändig åtgärd för att säkerställa att användarnas integritet och dataskydd respekteras. Consent mode v2 ger användarna mer kontroll över vilken typ av data som samlas in och hur den används i annonseringssyfte. Det är viktigt för företag att vara medvetna om dessa förändringar och att anpassa sina annonseringsmetoder därefter. Genom att implementera Consent mode v2 kan företag visa sitt engagemang för att skydda användarnas integritet och bygga förtroende med sina kunder.
Om ditt företag inte uppfyller kraven bör du överväga att vidta åtgärder så snart som möjligt för att implementera Consent Mode v2, eller ta kontakt med oss på Exsitec så vägleder vi dig gärna.
Läs mer om hur vi kan hjälpa dig
Ekonomi 4 min
Står du inför beslutet att välja mellan Visma.net ERP och Business NXT för ditt företag? Vi går igenom hur du ska tänka.
2 min
Effektivisera hanteringen av leverantörsfakturor genom att automatisera processerna med diagnosverktyg.
Integration 1 min
Strävar ni också efter att era system ska fungera harmoniskt ihop? Exsitec kan hjälpa er med integrationer mellan...
Kontakta
skribenten