Digitala skärmar | DOOH
Digital Out of Home, ofta förkortat DOOH, är ett kraftfullt och smart sätt att snabbt nå hög räckvidd av era annonsbudskap. Genom att synas på över 6500 digitala skärmar på strategiskt utvalda platser runt om i Sverige kan ni nå rätt människor, bygga varumärket och skapa premiumkänsla kring ert varumärke.
6 500 skärmar runt om i Sverige
Med oss på Exsitec kan ni välja att synas på över 6 500 digitala skärmar runt om i Sverige. Dessa skärmar är placerade på platser med hög trafik, vilket säkerställer att ditt budskap når både brett och effektivt. Det finns givetvis möjlighet att styra tid på dygnet och maximalt / minimalt antal visningar. Om du till exempel vill synas i samband med en arena eller en mässa så går det blixtsnabbt att välja ut exakt de skärmar som finns i området.
Kontakta oss på Exsitec för att få veta mer hur vi kan hjälpa er att annonsera på digitala annonsskärmar.

Fördelar med annonsering på digitala skärmar
Aktiva skärmar dygnet runt
Digitala skärmar sticker ut på ett tydligt sätt - de går inte att stänga av. Det gör att ditt budskap exponeras för ett stort antal människor, ofta flera gånger per dag, när de rör sig på gator, i köpcentrum, på arenor, tågstationer eller flygplatser.Flexibilitet
Till skillnad från traditionella affischer kan budskapet på digitala skärmar anpassas efter tid på dygnet, väderförhållande, plats eller aktuella händelser. Det gör att du kan skapa relevanta och kontextuella annonser som upplevs relevanta. Tänk dig att kunna visa en annons för varm choklad när snön börjar falla, eller att marknadsföra en konsert i realtid utanför arenan samma dag som evenemanget äger rum.
Premiumkänsla
Möjlighet att synas på tusentals digitala skärmar på strategiska platser i hela Sverige skapar en stark närvaro där människor rör sig. Att ert varumärke exponeras på platser där många rör sig upplevs som påkostat och ger en premiumkänsla för varumärket.