Värdet av en kundportal

2019-10-25 | Systemintegration

En bra interaktion med kunderna är en viktig framgångsfaktor för de flesta företag. Samtidigt ökar kundernas krav på effektiva och enkla verktyg i takt med att digitaliseringen breder ut sig. Att tillhandahålla en portal som underlättar sina kunders vardag är idag en viktig konkurrensfördel och skapas på bästa sätt genom att utgå från kundernas behov.

Under ett kort webinar går vi igenom:

  • vad en kundportal egentligen är
  • vilka värden som kan skapas med en kundportal
  • vad som är viktigt att tänka på när man tar fram en kundportal

 

Exsitec

Relaterade on-demand webinar

Inköpsoptimering för ditt Visma-system

Under detta webinar kommer vi bland annat kommer att prata om vanliga utmaningar vid inköp till ditt Visma-system.

Viktiga framgångsfaktorer för en integrationsarkitektur

I detta webinar kommer vi prata mer om hur man genom en hållbar arkitektur, skapar bättre överblick, skalbarhet och...

Så upprättar du en enkel integrationsstrategi

I del två i vår integrationsserie kommer vi beröra hur ni kan hantera utmaningarna med hjälp av att skapa en egen...

Kritiska utmaningar med integrationer 2021

I detta webinaret pratar vi kring nyckelfrågorna, utmaningarna, med exempel från verkligheten och hur du kan navigera...