On-demand webinar
Värdet av en kundportal

En bra interaktion med kunderna är en viktig framgångsfaktor för de flesta företag. Samtidigt ökar kundernas krav på effektiva och enkla verktyg i takt med att digitaliseringen breder ut sig. Att tillhandahålla en portal som underlättar sina kunders vardag är idag en viktig konkurrensfördel och skapas på bästa sätt genom att utgå från kundernas behov.
Under ett kort webinar går vi igenom:
- vad en kundportal egentligen är
- vilka värden som kan skapas med en kundportal
- vad som är viktigt att tänka på när man tar fram en kundportal
Relaterade on-demand webinar

Ekonomhubben Under 1 min
Analys av intäkter och kostnader @ Exsitec
Upptäck hur Exsitec analyserar och kontrollerar intäkter och kostnader med Edvin Lindström i detta on-demand webinar.

Förfallna fakturor till inkommande betalningar med Amili AutoCollect
Det har blivit dags att välkomna Amili för att presentera Amili AutoCollect - en automatiserad påminnelse- och...

Ekonomhubben Under 1 min
När är det dags att utvärdera affärssystemet?
Lär dig när och hur du ska utvärdera ditt affärssystem med tips från experten Pelle Jakobsson i detta on-demand webinar.