Vad är NEXT - vi går igenom det digitala projekt- och byggverktyget
NEXT är ett projektverktyg anpassat för bygg-, mark- och entreprenadbranschen skapat för att ge en...
Service & entreprenad
NEXT erbjuder allt ni behöver för den dagliga administrationen i ett bygg-, service- eller entreprenadföretag. Komplett mobilanpassat verktyg för personalen i fält innebär daglig återrapportering av tid, arbetsorder, resor, material och dagbok - ni vet dag för dag vad som händer ute. Tillsammans med affärssystemet Visma.net skapas ett skräddarsytt, molnbaserat, affärssystem som saknar konkurrens på marknaden.
När NEXT integreras med bokförings- och lönesystem blir verktyget en helt komplett affärssystemslösning. Verktyget är kraftfullt, men också skalbart, vilket innebär att ni väljer vilka moduler och funktioner som är relevanta för ert företag. Storleksmässigt använder allt från enmansföretag till stora koncerner NEXT.
NEXT är helt webbaserad och fungerar på alla plattformar, använd det som passar er bäst. Standardiserade integrationer mot Visma Business och Visma.net.
Via daglig mobil återrapportering höjs kvaliteten på inrapporterade data enormt. Daglig rapportering innebär korrekt rapportering, och det är också betydligt enklare att få kontroll på om arbetet är tillkommande eller ej.
NEXT består av två olika applikationer, NEXT och NEXT Mobile, där den sistnämnda motsvarar den mobila applikation som både sköter återrapportering och ger tillgång till alla projektuppgifter direkt ute i fält.
Via NEXTs modul för tidrapportering får du via mobil rapportering varje dag in arbetstid, eventuell övertid, ÄTA, resor med servicebil, privata resor, traktamente, dagboksnoteringar, foton, egna maskiner, eget materiel, samt plock från eget lager eller servicebil.