SugarCRM - Kunder för livet

CRM

SugarCRM

SugarCRM - Kunder för livet

Prata med en expert

 

Det kompletta CRM-systemet

  • Ett komplett CRM-system med stöd för försäljning, marknadsföring och support gentemot era kunder.

  • Plattformen ger hela företaget en tydlig överblick, förstklassig kundupplevelsen samt ger pålitliga prognoser och analyser.

  • Anpassningsbart och flexibelt, systemet sätts upp utifrån era behov och processer.


Skicka mig en offert

SugarCRM-Horizontal-Full-Color

Tre fördelar som gör att SugarCRM sticker ut på marknaden

Slippa addera informationen manuellt

Alla CRM-system är enbart så bra som datat och informationen de innehåller. Användarna ska inte spendera tiden på att mata in den värdefulla informationen manuellt.

SugarCRM arbetar hela tiden för att ni ska göra det så lite som möjligt. Ett CRM ska automatiskt samla in värdeull information samtidigt i det kontext som ni arbetar. 

CRM-systemet samlar även in relevant kundinformation från interna källor så som affärssystem, lagersystem och andra övriga system. Men också publik data adderas från webbisdor och sociala medier.

Ett intelligent CRM för kundupplevelser

SugarCRM är öppet för att integreras med övriga system. Datan kan automatiskt samlas i systemet och kombineras för att ge bättre insikter.

Kombinationen av den information som samlas in analyseras sedan av systemet. SugarCRM ger er underlaget för hur ni kan effektivisera er verksamhet.

SugarCRM visualiserar era arbetsprocesser och ger på så sätt en struktur och överblick. Det skapar även ett viktigt stöd för användaren och verksamheten.

Molnbaserat CRM i ständig utveckling

Hela CRM-systemet hostas i cloud-plattformen Amazon Web Service (AWS). Detta är en av de största och mest avancerade cloudplattformen tillgängliga på marknaden, vilket ständigt adderar och utvecklar ny teknologi.

På det sättet  kan SugarCRM lägga tid på att utveckla systemets användarvänlighet och dess funktioner istället för den teknologi som ligger bakom. 

SugarCRM arbetar med AI och machinelearning för att sträva mot att skapa prediktiva insikter för och förslag på vad som borde göras.

Guide: 6 frågeställningar vid valet av ett crm

Våra kunder berättar - SugarCRM

quotesign

Postnord - With our ability to acquire core intelligence for analysis at the management level, we can chart the sales potential in the market better than we ever could before SugarCRM

Christopher Østby Andersen Associate Director Customer Experience - Postnord Norway
Se case
quotesign

Roxtec - We have a complete overview of each sales stage, completed tasks and next steps. This adds a strong visual element to the Sugar platform

Fredrik Hugosson Global CRM Manager & Sales - Roxtec
Se case
quotesign

Geno - User adoption is naturally a critical milestone in any system implementation, and the way the Customer Journey plugin simplifies and visualises the process has been a key ingredient in order for us to secure a smooth rollout. And the feedback from the users is very positive

Tore Søgård IT Director - Geno
quotesign

Roxtec - High transparency and easy sharing of information eliminate silos of data and expertise, and help us manage key points of engagement and coordinate the actions of individuals

Fredrik Hugosson Global CRM Manager & Sales - Roxtec
Se case

Tre färdiga paket av SugarCRM redo att användas

Modern Marknadsföring

En modern plattform för marketing automation. Skapa en otrolig kraft för marknadsteamet och gör mycket mer med era resurser. Skapa en leadsgenererande plattform för demand generation och marknadstrategier för både inbound samt outbound marknadsföring.

 

Läs mer - Sugar market

Smartare försäljning

Skapa fler meningsfulla upplevelser och bygg varaktiga relationer.

Med Sugar Sell får ni mer insikt i hur er försäljning fungerar. Lägg tiden på de Leads som är värdefulla och inte på onödig administration. Ger er översikten och kontroll på informationen om de kunder och prospects som ni behöver.

Läs mer - Sugar sell

Skapa trygg support

Stödet ni behöver för att ge era kunder den support de behöver, snabbt och pålitligt.

Skapar möjligheter för kundkommunikation via omnichannel och enkel distribuering av ärenden globalt. Självservice-möljigheter för snabbare ärendehantering som minska administrationen för er support.

Genererar automatiskt data och analys för hur ni kan jobba bättre för nöjdare kunder.

Läs mer - Sugar serve

Fler möjligheter med SugarCRM

Spara tid genom att automatisera dina processer och flöden. Utskick, kampanjer, anmälningar och mycket mer. Du kan öka din externa och interna kommunikation med SugarCRM som plattform. Skippa det manuella arbetet och låt tekniken hjälpa dig frammåt.

Lär känna dina kunder och blivande kunder bättre med SugarCRM som plattform. Bättre ökad kundfokus med mer konverteringar och engagemang genom riktade, personliga kampanjer. Ni kan kommunicera genom alla era kanaler samtidigt.

Ge era kunder värdiga touchpoints genom symetrisk kundinteraktion över hela plattformen. Agera och svara snabbt genom att tillgängliggöra information över plattformen utan att missa ärenden mellan system och anställda.

Ge kunderna möjlighet till självservice i enklare ärenden och spara tid för båda parter.

Med CRM-systemet i molnet är det enkelt att skala upp eller ner funktionalitet efter behov. Anpassa användare och funktioner i systemet och betala bara för det som används. Minimal IT-drift med kontinuerlig uppdatering i molnet ger fri tillgång till de senaste funktionerna och möjligheterna, utan krångliga uppgraderingar.

Skapa enkelt egna dashboards och rapporter som ger möjlighet till djupare analyser av företagets affärsinformation och kunders ageranden. Anpassade och redo att delas med rätt kollegor direkt via plattformen.

Hantera inkomna leads samt skapa och spåra säljkampanjer i alla olika kanaler. Få en fullständig bild av dina kunder och framtidsutsikter över
hela kundens livscykel för att ge rätt inverkan i varje konversation, baserat på deras behov och preferenser.

Förlora ingen data. Allt finns säkert förvarat i molnet för att inget skall gå förlorat.

Definiera och automatisera processer som fungerar bäst för er organisation för att samla in och bearbeta leads. Lämna sedan över till sälj i samma plattform med all bakgrundsfakta för att smidigt ta det vidare.

Ha tillgång till systemen med SugerCRMs appar för Android & IOS och arbeta var du vill. Integrera med andra applikationer ni använder i tjänsten så som Gmail , Outlook, Microsoft etc.

 

Skicka mig en offert

Kontakta mig om Sugar

Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi dig - eller kontakta vår expert direkt!

Fredrik Lundell
Fredrik Lundell

försäljningschef, 070-934 30 81