Supportavtal för Planacy

Exsitec erbjuder kunnig Planacy-support i tre nivåer. Med ett supportavtal på plats får du tillgång till rätt experter, verktyg och information när det behövs. Hör av dig så berättar vi mer!

 Support i 3 nivåer

  Certifierade och erfarna

  Lokal närvaro ger trygghet

planacy-premium-partner-exsitec

Planacy-support i tre nivåer

"Bas"
Nivå 1

En grundtrygghet med:

  • Ärendehantering enligt SLA
  • Personlig användarsupport
  • Licens- och behörighetshantering
  • Lösenordshantering till anslutna datakällor
  • Tillgång till vår omfattande Knowledge Base

Dessutom får ni löpande tips och nyhetsbevakning.

"Lite till"
Nivå 2

Allt i Nivå 1 samt:

  • Semesterbemanning
  • Uppgraderingar till senaste releasen
  • Övervakning av licensutnyttjande
  • Rådgivning kring uppsättning av arkitektur och regelverk
  • Kvartalsvis avstämning kring användning, ärendehistorik samt planering framåt

 

"Mer"
Nivå 3

Allt i Nivå 1 och Nivå 2 samt:

  • Automatisk övervakning av laddningar samt felsökning
  • Individuella konton för supporttekniker

Vi gör en morgoncheck och kontrollerar att alla laddningar körts samt att Planacy-miljön fungerar som förväntat. Har du semester? Inga problem, vi håller våra rutiner och tillser att allt fungerar som det skall.

 

Support när den behövs

Tillgänglig alla vardagar
08:00 – 17:00

Med våra supportsystem och erfarna supportteam hjälper vi er minimera eventuell nedtid, få användarhjälp och säkerställa tillgängligheten till er Planacy-lösning.

Intresserad? Vi kontaktar dig.

6 saker våra kunder uppskattar med våra supportavtal

 

  Hjälp för alla användare

Vi ger användarsupport för alla era Planacy-användare. Kontakta oss via e-post eller vårt ärendehanterings-system för att få hjälp och stöd när det behövs.

 

  På svenska & engelska

Vårt support-team kan hjälpa er på både svenska och engelska, vilket innebär att ni kan få support på det språk som ni känner er bekväma med.

  Budgeterbar investering

För en fast månatlig avgift kan du dra nytta av alla tjänster i ditt supportpaket. Det ger en förutsägbar och enkel budgetering, så att du kan fokusera på din verksamhet utan att oroa dig för kostnaderna.

  Vår kunskapsdatabas

Vi har en Planacy-kunskapsdatabas där du kan söka inspiration och hitta svar på frågor. Här finns information om Planacy och lösningar på utmaningar som vi och andra stött på.

  Tillgänglighet

Med supportavtal är våra tekniker där för er när ni behöver dem - såväl under stressiga perioder som semestermånader. 

  Nöjdare användare

Att ha en aktiv partner tillgänglig för stora som små frågor gör vardagen både roligare och enklare för era användare.

kristofer-round

 

 

Undrar du något? Kristofer svarar gärna på dina frågor.