Sugar Serve - låt plattformen göra jobbet
Det är lättare att ge rätt svar när du kan se dem precis framför dig. Allt du behöver för att skapa enastående kundupplevelser och effektivisera er kund- och ärendehantering.
Flexibel support
Automatisk ärendehantering
Spara tid
Få större insikt
Sugar Serve tillsammans med era övriga system
Sugar Serve har ett så kallat öppet API vilket tillåter auktoriserade system att komma åt data som är lagrad inne i systemet. På så vis kan vi enkelt få era system att “prata” med varandra. Vilket skapar en unik lösning för era specifika behov.
Vill du läs mer om vårt erbjudande för integration? Vi har många system som passar perfekt med Sugar Serve.
Möts på kundens villkor
Bädda in omnikanalskommunikation sömlöst i ett användargränssnitt i en enda servicekonsol för att effektivisera support, förbättra kundupplevelsen och sänka kostnaderna.
Få en överblick över alla ärenden
Uppmuntra dina anställda att vara mer produktiva med en kraftfull konsol som intelligent prioriterar ärenden med SLA, prioritet och svårighetsgrad, och ger all information och de verktyg som behövs för att lösa ärenden.
Idag har vi alla våra personuppgifter sparade i ett system. Kundresan finns med i systemet och vi kan länkar leads till vara marknadsföringsinsatser. Detta ger oss möjligheter som vi inte hade tidigare. Nu har vi en översikt av alla kontakter och leads och kan jobba mer strategiskt och databaserat.
Jan-Frederic Buss - Projektledare | Svenska Institutet
Lägg tid på prioriterade supportsamtal
Hjälp dina kunder att hjälpa sig själva med en enkel självbetjäningsportal och kunskapsbas. Dina kunder får de svar de behöver, medan du minimerar kostnaderna och undviker supportsamtal.
Låt plattformen delegera ärenden
Delegera inkommande ärenden till rätt person automatiskt. Oavsett om du behöver eskalera ett ärende eller omfördela det när för mycket tid har gått, ser SugarBPM ™ till att ingen kund blir bortglömd.
Ligg steget före problemen
Identifiera problemområden långt innan de blir fullständiga problem med kraftfull ärendespårning och instrumentpaneler. Upptäck snabbt vilka typer av supportärenden som kräver mest uppmärksamhet och få värdefull inblick i trender och svarstid.
Säljsystem
Lättstängda affärer med Sugar Sell, världens mest intelligenta CRM. Spåra och övervaka aktiviteter, kartlägg varje kunds resa och automatisera så många arbetsflöden som du behöver. Med Sugar Sell kan du låta plattformen göra jobbet.
Marketing automation
Sugar Market innebär en marketing automation-lösning byggd för att fungera för dig. Med en generös verktygslåda som innehåller mycket intuitiva kampanjbyggare, avancerad automatisering och överlägsen rapportering fokuserar Sugar Market på vad betyder mest för marknadsförare – effektivisera skapandet av kampanjer, förstå engagemang, förbättra konvertering och driva mer intäkter.
Varför Exsitec?
Vi kan ärendehantering, på riktigt!
Vi hjälper inte bara andra verksamheter med att automatisera sin ärendehantering. Våra egna supportmedarbetare arbetar dagligen med automatiserade aktiviteter kopplat till ärendehantering. Med andra ord vet vi vad vi pratar om.
Vi har en lång erfarenhet av effektivisera verksamheter i olika storlek och olika brancher med hjälp av systemstöd. Vi väljer ut de bästa systemen på marknaden och ser till att de fungerar tillsammans, för att ni ska kunna nå er fulla potential!
4000 kunder
i Norden
Exsitec har hjälpt företag att digitalisera verksamheter i över 20 år och tillsammans med våra kunder har vi genomfört tusentals projekt.
Långsiktiga
kundrelationer
Med en tydlig förvaltningsmodell utvecklar vi kundrelationer där vi skapar värde för våra kunder, på kort sikt såväl som på lång sikt.
Vi kan integration
Med lång erfarenhet av systemstöd har vi kunskapen att förstå de digitala behoven – och skapar en kraftfull helhetslösning med era verksamhetsstödjande system.