Låt plattformen
göra jobbet

Det är lättare att ge rätt svar när du kan se dem precis framför dig. Allt du behöver för att skapa enastående kundupplevelser och effektivisera er kund- och ärendehantering.

digital-marketing-white

Gray-White

computer-network-1878_388ab6db-a276-4137-b7e6-5a52183eea46


Ge kunderna flexibilitet med omnichannel-support utan att kompromissa med effektiviteten.

checkmark-to-do-list-3593_a58099c5-0412-4e80-be34-fa6ba7b75104


Arbeta med intelligent och automatisk ärenhantering och få snabb inblick i era ärenden – prioriterade som ni vill ha dem.

user-female-verified-2740_6bc7ba25-bd7d-4c04-9e96-491b51ea44c8


Effektivisera er tid genom att låta kunderna hjälpa sig själva via en kunskapsbas och portal för självbetjäning.

zoom-226_5fdfa7fc-2cf3-47f1-aa60-1e8866db8bd0


Identifiera vilka typer av ärenden som kräver mest uppmärksamhet, få inblick i trender och optimera er kundupplevelse.

markgrå våg (1)
svenska-institutet2
Vi känner verkligen att vi fått den hjälp och stöd under resans gång både med att skräddarsy, implementera och förvalta systemet. Exsitec har verkligen hjälpt oss att anpassa det utifrån våra behov.
Jan-Frederic Buss - Projektledare    |    Svenska Institutet

Home-Serve@2x-1024x841

Möts på kundens villkor

Bädda in omnikanalskommunikation sömlöst i ett användargränssnitt i en enda servicekonsol för att effektivisera support, förbättra kundupplevelsen och sänka kostnaderna.

Få en överblick över alla ärenden

Uppmuntra dina anställda att vara mer produktiva med en kraftfull konsol som intelligent prioriterar ärenden med SLA, prioritet och svårighetsgrad, och ger all information och de verktyg som behövs för att lösa ärenden.

Sugar-Serve-See-Every-Issue-At-A-Glance@2x-1024x841

 

Sugar-Serve-Deflect-Support-Calls@2x-1024x841

Lägg tid på prioriterade supportsamtal

Hjälp dina kunder att hjälpa sig själva med en enkel självbetjäningsportal och kunskapsbas. Dina kunder får de svar de behöver, medan du minimerar kostnaderna och undviker supportsamtal.

 

Låt plattformen delegera ärenden

Delegera inkommande ärenden till rätt person automatiskt. Oavsett om du behöver eskalera ett ärende eller omfördela det när för mycket tid har gått, ser SugarBPM ™ till att ingen kund blir bortglömd.

Sugar-Serve-Let-The-Platform-Route-The-Cases@1x

 

Sugar-Serve-View-Performance-Without-Reporting@2x-1024x841

Ligg steget före problemen

Identifiera problemområden långt innan de blir fullständiga problem med kraftfull ärendespårning och instrumentpaneler. Upptäck snabbt vilka typer av supportärenden som kräver mest uppmärksamhet och få värdefull inblick i trender och svarstid.

https://www.exsitec.se/hubfs/Liza%20Bruze.webp

Hej jag heter Liza! 

Skulle ni vilja ha en gratis guidad visning av systemet? 


Ja Tack!

Sugar-Serve-Deflect-Support-Calls@2x-1024x841

Sugar Serve tillsammans med era övriga system

Sugar Serve har ett så kallat öppet API vilket tillåter auktoriserade system att komma åt data som är lagrad inne i systemet. På så vis kan vi enkelt få era system att “prata” med varandra. Vilket skapar en unik lösning för era specifika behov.

Vill du läs mer om vårt erbjudande för integration? Vi har många system som passar perfekt med Sugar Serve.

Säljsystem

Lättstängda affärer med Sugar Sell, världens mest intelligenta CRM. Spåra och övervaka aktiviteter, kartlägg varje kunds resa och automatisera så många arbetsflöden som du behöver. Med Sugar Sell kan du låta plattformen göra jobbet.
 
Läs mer - Sugar Sell

Sugar-Sell-Let-The-Platform-Enter-The-Data@2x-1024x841

 

Sugar-Market-Create-Clever-Campaigns@2x-1024x841

Marketing automation

Sugar Market innebär en marketing automation-lösning byggd för att fungera för dig. Med en generös verktygslåda som innehåller mycket intuitiva kampanjbyggare, avancerad automatisering och överlägsen rapportering fokuserar Sugar Market på vad betyder mest för marknadsförare – effektivisera skapandet av kampanjer, förstå engagemang, förbättra konvertering och driva mer intäkter.

Vi kan ärendehantering, på riktigt!


Vi hjälper inte bara andra verksamheter med att automatisera sin ärendehantering. Våra egna supportmedarbetare arbetar dagligen med automatiserade aktiviteter kopplat till ärendehantering. Med andra ord vet vi vad vi pratar om. 

Vi har en lång erfarenhet av effektivisera verksamheter i olika storlek och olika brancher med hjälp av systemstöd. Vi väljer ut de bästa systemen på marknaden och ser till att de fungerar tillsammans, för att ni ska kunna nå er fulla potential!

Frågor kring hur vi arbetar med ärendehantering? Hör av dig!

Exsitec – en digital partner

telephone-operator-4682_71ea4d7e-c056-4228-86ec-bb71a31f0b86

Support för hela er lösning

Vi hjälper er med alla system som levereras och ser till att era användare kan nyttja dem till max för att nå sin fulla potential.

Support och förvaltning hos Exsitec

 

 

map-marker-639_721dcbc1-51fa-42cd-8635-de9bcee9f60a

Vi väljer bara det bästa

Vi nöjer oss bara med det bästa systemen på marknaden. Därför har vi olika CRM-system för olika typer av kundbehov. Vi ser ständigt över marknaden så vi alltid har det absolut bästa för våra kunder.

Läs mer här

sales-performance-up-2332_c5bfd47d-0911-4e6c-9f85-0293e808f854

Vi kan integration på riktigt

Vi ser till att era system passar tillsammans och kopplas samman för optimala processer. Med över 20 års erfarenhet kan vi förstå och stötta våra kunders digitala utmaningar.

Exsitecs finansiella rapporter

female-user-2712_99be65d8-031e-4adf-ad6c-200aaf588eac

Enkla & affärsmässiga medarbetare 

Våra medarbetare kan allt från webb UX till integrationer och affärsystem, CRM och ekonomi. Vi är helhetsleverantören som via våra fantastiska kollegor ger er det ni behöver.

https://www.exsitec.se/hubfs/Liza%20Bruze.webp

Liza Bruze

Affärsutveckling

Mobil: 070 882 55 93
Epost: liza.bruze@exsitec.se

Kontakta mig om ärendehantering