Supportavtal för er Planacy-miljö

Exsitecs support för Planacy är utformad för att hjälpa er verksamhet att blomstra genom att erbjuda mångsidig support. Genom att ha tillgång till rätt experter, verktyg och information när det behövs kan våra supportavtal hjälpa till att maximera nyttan av er Planacy-investering.

Årets partner Planacy - 2022Årets partner Planacy - 2021Årets partner Planacy - 2020

 

 

Vi ser till att miljön är stabil:

Obegränsad användarsupport

Vår personliga användarsupport som hjälper er att får ut det mesta av er Planacy-lösning. Dessutom har ni fri tillgång till vår omfattande Knowledge Base. 

Ärendehantering enligt SLA

Tillgång till Exsitecs ärendehanteringssystem med svarstider för såväl akuta som icke-akuta händelser.

Övervakning av Planacy-miljö

Övervakning och felsökning av era dataladdningar.

"Bas"
Nivå 1

En grundtrygghet med:

  • Ärendehantering enligt SLA
  • Personlig användarsupport
  • Licens- och behörighetshantering
  • Lösenordshantering till anslutna datakällor
  • Tillgång till vår omfattande Knowledge Base

Dessutom får ni löpande tips och nyhetsbevakning.

"Lite till"
Nivå 2

Allt i Nivå 1, inklusive:

  • Semesterbemanning
  • Uppgraderingar till senaste releasen
  • Övervakning av licensutnyttjande
  • Rådgivning kring uppsättning av arkitektur och regelverk
  • Kvartalsvis avstämning kring användning, ärendehistorik samt planering framåt

 

"Mer"
Nivå 3

Allt i Nivå 1 och Nivå 2 samt:

  • Automatisk övervakning av laddningar samt felsökning
  • Individuella konton för supporttekniker

Vi gör en morgoncheck och kontrollerar att alla laddningar körts samt att Planacy-miljön fungerar som förväntat. Har du semester? Inga problem, vi håller våra rutiner och tillser att allt fungerar som det skall.

 

Support när den behövs

Tillgänglig alla vardagar
08:00 – 17:00

Med våra supportsystem och erfarna supportteam hjälper vi er minimera eventuell nedtid, få användarhjälp och säkerställa tillgängligheten till era Planacy-lösningar.

Intresserad? Vi kontaktar dig.

6 saker våra kunder uppskattar mest med våra supportavtal

 

  Stöd för alla användare

Ni får användarsupport för alla era Planacy-användare, oavsett behov. Ni kan kontakta oss via både e-post och vårt ärendehanterings-system för att få hjälp och stöd när det behövs.

 

  På svenska & engelska

Vårt supportteam kan hjälpa er och era användare på både svenska och engelska, vilket innebär att ni kan få support på det språk som ni känner er bekväma med.

  Budgeterbar investering

För en fast månatlig avgift kan du dra nytta av alla tjänster i ditt supportpaket. Det ger en förutsägbar och enkel budgetering, så att du kan fokusera på din verksamhet utan att oroa dig för kostnaderna.

  En Knowledge Base

Vi har en dokumenterad kunskapsbas som fungerar som ett bibliotek där ni kan söka inspiration och hitta svar på egna frågor.

Här finns information om Planacy, lösningar på utmaningar som vi och andra stött på, samt ämnen som hjälper våra supportkunder att hitta svar och lösa problem på egen hand.

  Tillgänglighet

Med supportavtal är våra tekniker där för er när ni behöver dem - såväl under stressiga perioder som semestermånader. 

  Snabbare & enklare

Att ha en aktiv partner som finns tillgänglig för stora som små frågor gör vardagen både roligare och enklare för era användare. Det leder till ett större användande av de lösningar ni investerat i.

 



kristofer-round

 

 

Undrar du något? Kristofer svarar gärna på dina frågor.