Innehållsförteckning
Innehållsförteckning
1
Innehållsförteckning
Innehållsförteckning
Och vi har listat några viktiga saker att tänka på för er som jobbar med annonsering i Google.
Den 6:e mars 2024 träder en ny EU-förordning i kraft som kallas DMA. För att uppfylla de nya kraven bör företag som annonserar digitalt implementera Consent mode v2.
Detta är en nödvändig åtgärd för att säkerställa att användarnas integritet och dataskydd respekteras. Consent mode v2 ger användarna mer kontroll över vilken typ av data som samlas in och hur den används i annonseringssyfte. Det är viktigt för företag att vara medvetna om dessa förändringar och att anpassa sina annonseringsmetoder därefter. Genom att implementera Consent mode v2 kan företag visa sitt engagemang för att skydda användarnas integritet och bygga förtroende med sina kunder.
Om ditt företag inte uppfyller kraven bör du överväga att vidta åtgärder så snart som möjligt för att implementera Consent Mode v2, eller ta kontakt med oss på Exsitec så vägleder vi dig gärna.
Läs mer om hur vi kan hjälpa dig
Service, bygg och entreprenad 6 min
Genom att noggrant planera och följa den ekonomiska utvecklingen kan entreprenörer öka effektiviteten, minska...
Systemintegration 3 min
Systemintegration är centralt för de flesta företag, vilket gör val av systemintegratör till en viktig fråga. Vi listar...
Systemintegration 3 min
ERP-system-integration är en viktig framgångsfaktor för att undvika manuell hantering och skapa effektiva processer.
Kontakta
skribenten