Kan man göra mer än bara lagra kontakter i sitt CRM-system?

2022-08-26 | Kundrelationer

Innehåll

Letar du efter ett ställe att bara samla dina kontakter är kanske inte ett CRM-system det självklara valet, visst? För ett CRM-system är så mycket mer än bara det! CRM-system är ett smart business-relaterade system som är mångsidigt och som tillämpas i många branscher och vertikaler.

VAD ÄR VIKTIGT ATT TÄNKA PÅ FÖR ATT FÅ UT DET MESTA AV DITT CRM-SYSTEM

Att ha ett CRM-system som är väl förankrat i organisationen är A och O. Med en bra implementationsprocess, enkla utbildningar och förvaltning av systemet förhindrar du att systemet inte lever upp till företagets förväntningar.

Systemets främsta uppgift är att användaren känner sig stöttad och effektiviserar användarens processer i så bred utsträckning som möjligt. Andra uppgifter som systemet kan bidra med är att förse användaren med relevant information innan användaren ens behöver be om den. 

 

Vi på Exsitec har valt att sammarbeta med CRM-system som vi tror på, som är i hög grad anpassningsbara och enkla att integrera med andra system. I vårt erbjudande idag har vi Sugar CRM, SuperOffice & HubSpot

Sugar CRM - Komplett CRM system som passar för små, mellan och stora företag. 

SuperOffice - Kan nordiska användare och har flera färdiga kopplingar till Visma ERP

Hubspot - HubSpot är ett CRM med marknadens främsta marketing automation verktyg inbyggt. 

 

 

Är du nyfiken på att veta mer om CRM? Läs gärna: “5 anledningar till ett CRM-system”.

 

 

Exsitec

Relaterade inlägg

Mailchimp VS HubSpot

När du väljer vilket marknadsförings verktyg du bör satsa på finns det lite olika saker att ha med i planen. Detta kan...

Kan man göra mer än bara lagra kontakter i sitt CRM-system?

Enda anledningen till att ha ett CRM-system är inte att skapa ett lagringsutrymme för kontakter. Dagens företag behöver...

HubSpot och molntjänster, hur fungerar det?

Hur maximerar du användandet av CRMsystem?

Skapa oändliga möjligheter med ditt CRM

Vad kan man egentligen göra med ett CRM? Här får vi höra tankarna från någon som fått upp ögonen för CRM och de...