En modern kundportal

Skapa konkurrensfördelar genom att erbjuda dina kunder bästa möjliga användarupplevelse.

En bra interaktion med kunderna är en viktig framgångsfaktor.

Som namnet så bra beskriver så är en kundportal en portal för ett företags kunder. Oftast är det en webbaserad lösning där kunder kan logga in för att för att få tillgång till anpassad funktionalitet och information.

Att tillhandahålla en portal som underlättar sina kunders vardag är idag en viktig konkurrensfördel och skapas på bästa sätt genom att utgå från kundernas behov.

Skärmavbild 2024-12-17 kl. 16.44.00

 

Beräkna: Borde ni ha en kundportal?

Funderar ni på om en kundportal är en lösning för er? En kundportal är relevant inom många olika branscher och värdet är som störst för långa kundrelationer med flera olika interaktionspunkter längs kundresan.

Det är ofta svårt att räkna på värdet av en kundportal. För att stötta i detta har vi tagit fram en kalkylator som hjälper er uppskatta de positiva effekterna en portal kan medföra.